woensdag 19 oktober 2016

Goede dingen kosten tijd...

Inspirational Quote about Life, Love, Relationships and Fitness - visit us at InspirationalQuotesGazette.com for the best inspirational quotes!:
Gister was het dan zo ver... het bezoek aan het kantoor van Wereldkinderen. We hebben er lang gezeten, veel over ons gezin en de plek van S. daarin gesproken. Het was een goed gesprek waaarbij we echt het idee hebben dat de dame van het adoptiebureau ons begrijpt en ons goed aanvoelt. 

We kregen er echt zo'n zin in! Om ons kindje straks te gaan zien, weer naar Zuid-Afrika te gaan...alles gewoon. Plus je eigenwaarde krijgt van die gesprekken een enorme boost ;-) Haha, je krijgt zoveel positieve feedback dat je bijna naast je schoenen zou gaan lopen. Maar dat doen we natuurlijk niet. Veel te regenachtig daarvoor. 

O ja, en door die regen viel onze strandwandeling nadien een beetje in duigen. Dus vierden we het bijzondere moment maar met een gebakje op de pier in Scheveningen. We waren tenslotte in de buurt. Helaas geen foto's van deze dag, behalve een enkele op de mobiel van Eize waar ik vanaf hier geen toegang tot heb. 

Vandaag

Vandaag aan het fotoboek begonnen. En daarna een lijst gemaakt van alles wat we moeten verzamelen. De moed zonk me eerlijk gezegd bijna in de schoenen. Wat een werk! Ik maakte maar gauw een facebookpost, want we zullen sociaal toch echt even een tandje minder moeten doen.

Dit zette ik op facebook:  
"Okee, lieve mensen, ik neem net onze to-do-list voor de komende tijd door enneuh...mijn conclusie is dat we de komende tijd héél erg druk zullen zijn met een enorme berg aan papperassen, bezoek gemeentehuizen, dokter, fotograaf, het vragen van info aan familieleden, vrienden & werkgevers én het maken van een heel mooi fotoboek. Dus... misschien zijn we wat minder sociaal de komende tijd, zeggen we wat vaker 'nee' en zul je ons misschien op gekke plekken met een fototoestel zien lopen voor het fotoboekje (school/ kerk/ zwembad etc.) Dan weten jullie het maar... Allemaal voor het goede doel :-)"

O man..dit T-shirt! Geweldig gewoon. Even vertalen hoor: 
'tot zover nog geen last van ochtendmisselijkheid,
maar de papiersnijwondjes zijn vreselijk!'

T-shirt "so far no morning sickness, but the paper cuts are terrible" love it! Hahah:

Ik besef me dat we gezegend zijn dat we aan deze papierwinkel mogen beginnen! Dus we zien het maar van de zonnige kant. Ik denk dat Eize en ik er maar een strategie voor moeten maken, plan van aanpak; wat eerst, wat daarna, etc. 

Dus voor we alles in viervoud verzameld hebben, hebben we genoeg te doen! Zo komt die herfstvakantie toch helemaal niet slecht gelegen :-) 

Groetjes,

Annemieke 

1 opmerking:

  1. Het is inderdaad heéĺ veel werk, het viel me ook echt weer een beetje tegen. En het kost een hoop tijd. Maar alles waar je de tijd voor neemt is vaak goed, of wórdt in elk geval goed. Dus neem lekker de tijd om van de dingen die je zélf mag maken en schrijven iets heel moois en persoonlijks te maken, en succes met wachten en regelen op en van de dingen die je alleen in gáng kunt zetten, maar waar je je verder aan moet overgeven.

    Werkse! Lieve groetjes, Josee

    BeantwoordenVerwijderen